Veiligheidsprogramma Wij zijn HEK

Binnen De Waalpaal BV heeft veiligheid een hoge prioriteit. Om de veiligheidscultuur verder te verbeteren en de doelstelling van een incident- en ongeval vrije werkomgeving te bereiken, is het veiligheidsprogramma Wij zijn HEK blijvend actueel.

LIFE SAVING RULES

Het veiligheidsprogramma legt uit wat er verwacht wordt van onze medewerkers met betrekking tot veiligheidsgedrag. Wij zijn HEK staat voor: Herken – Erken – Keer waarin de zeven Life Saving Rules centraal staan.

  1. Ik zorg ervoor dat het materieel stabiel staat
  2. Zonder overleg geen actie
  3. Ik gebruik materieel en hijsmiddelen op de juiste wijze
  4. Ik neem een veilige werkpositie in
  5. Ik zorg voor een opgeruimde en toegankelijke werkplek
  6. Ik draag altijd mijn PBM
  7. Ik stop het werk bij onveilige situaties

Bel voor informatie of mail voor een offerte

0299 - 40 34 51 aanvragen

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.